Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:26:47+01:00
A Ne
b Ne
c He
d Ar
10 3 10
2010-02-27T14:27:32+01:00
A)fluoru---->neonu
b)magnezu---->neonu
c)litu---->helu
d)siarki ---->argonu
12 3 12
2010-02-27T20:07:56+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A)fluor(F) pobierając 1 elektron przyjmuje konfig. neonu(Ne)
b)magnez(Mg)oddając 2 elektrony przyjmuje konfig. neonu(Ne)
c)lit oddając 1 elektron przyjmuje konfig. helu(He)
d)siarka pobierając 2 elektrony przyjmuje konfig. argonu(Ar)
13 3 13