Odpowiedzi

2010-02-27T14:30:47+01:00
1 cm na mapie - 2 000 000 cm w terenie
1 cm na mapie - 20 km w terenie

1 cm - 20 km
26,4 cm - x

26,4 cm x 20 km / 1 cm (skreślamy cm) = 528 km

Rzeczywista długość tej granicy wynosi 528 km.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:30:53+01:00
Skala 1:2 000 000
czyli 1cm na mapie to 2 000 000cm w rzeczywistości
czyli 1cm na mapie to 20 000m w rzeczywisgości
czyli 1cm na mapie to 20km w rzeczywistości
--------------------------------------------------------------
26,4*20=528km
Odp.Morska linia graniczna Polski wynosi 528km.

Liczę na najlepsze ;))
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T14:32:23+01:00
Skala 1:2 000 000
a= 26,4 cm

skala 1:1
a= 26,4 * 2 000 000 = 52 800 000 cm = 528 km
odp. Długość granicy morskiej Polski wynosi 528 km.