Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:35:31+01:00
Dorgi .(imię.)!
Cześć, co u Ciebie słychać ? Dawno się nie widzieliśmy mam nadzieję, że znajdziesz dla mnie chwilę czasu i wyrwiesz się od oglądania Tv. Można naprawdę spedzać czas o wiele ciekawiej. Moglibyśmy np. pograć w piłkę, pojeździć na rowerze, pójść na basen, do lasu na spacer i spędzać aktywnie czas, a nie marnować go przed Tv .
1 5 1
2010-02-27T14:37:06+01:00
Hej Tomek ! 28.02.2010r
Piszę do ciebie w nietypowej sprawie. A mianowicie chcę cie przekonać do tego , byś spędzał mniej czasu przed telewiozorem .
Szkodzi to twojemu zdrowi - uszkadza oczy, zmiejsza kondycję fizyczną. Jest wiele ciekawszych rzeczy. Możesz w tym czasie wyjść z kolegami na dwór, pojeździć na rowerze, iść na basen albo wyjść z psem. Jest to zarówno korzystniejsze dla ciebie , jak i dla twojego zdrowia. Posłuchaj mojej rady.
Pozdrawiam !
Maja.
1 4 1
2010-02-27T14:39:06+01:00
Drogi Piotrze!
Na poczatku tego listu pozdrawiam cie serdecznie.Wiem ze duzo spedzasz godzin ogladajac telewizje i dlatego chcialabym cie zachecic do ograniczenia tej czynnosci.
Po pierwsze gdy nieogladasz twlewizji masz czas na wiele innych fajnych rozrywek np.gra w pilke nozna albo jazda na rowerze.Gdy sie nie oglada telewizji mozna pomoc np.mamie w pracach albo miec wiecej czasu na odrabianie lekcji.Ja tak mialam i tez ogladalam duz telewizji a potem sie z lekcjami nie moglam wyrobic.Wiem ze ty tez sie niewyrabiasz bo mi duzo o tym mowiles wiec zachecam cie abys ograniczym ogladanie telewizji na inne zajecia i bedziesz miec wiecej czasu na odrobienie lekcji.Telewizja szczescia nie daje.
Pozdrawiam cie serdecznie.
Jola
ps.no i telewizja szkodzi oczom i zdrowiu!


POZDRAWIAM :))