Odpowiedzi

2010-02-27T14:49:37+01:00
Power Point-Program do tworzenia prezentacji multimedialnych.

Avast antywirus-Program do ochrony komputera przed różnej maści wirusami.

Onet Skype-Program,który pozwala rozmawiać z innymi ludźmi na całym świecie poprzez mikrofon i słuchawki.

Gadu Gadu-Program umożliwiający komunikowanie się poprzez pisanie na klawiaturze.

Nero-Program służący do nagrywania plików różnej maści na płytki CD/DVD

Google Earth-Program służący pomocą przy szukaniu miast,drogi,pokazuje też użyteczne miejsca.

Alcohol 120%-Program służący do odczytywania obrazów płyt,również do nagrywania.

Best Player-Program do odtwarzania filmów,również pobiera z sieci napisy do nich.

Picasa-Program służący do obróbki zdjęć,ma też inne ciekawe opcje jak np.Poprawa jasności,retuszowanie.

Mam nadzieje że pomogłem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T15:24:44+01:00
Word - program służący do formatowania tekstu

WordPad - program służący do formatowania tekstu

Power Point -Służy do robienia prezentacji na różne tematy

The Games Factory 1/2-Służy do tworzenia gier

Groove - można stworzyć wirtualną przestrzeń roboczą, która następnie możemy udostępnić innym użytkowniką w sieci.

Excel - służy do wykonywania różnego rodzaju obliczeń

BearShare, emule, µTorrent - do sciągania danych z internetu

Winamp -do oddtwarzania muzyki

Sub Edit Player, Napi projekt - do oddtwarzania filmów

Adobe Reader - do otwierania plików PDF

Nero - do nagrywania danych na płyty

Skype - do rozmawiania z ludżmi na całym swiecie oprzez mikrofon i słuchawki

Avast - do chronienia komputera przed wirusami





2010-02-27T17:36:10+01:00
Gimp, picassa - do obróbki zdjęć