Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T14:45:07+01:00
1. Tim Burton - Alicja w Krainie Czarów
2. Clint Eastwood - Za wszelką cenę
3. George Lucas - Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki
4. Steven Spielberg - E.T.
5. Robert Zemeckis - Beowulf
6. Joel Coen - Tajne przez poufne
7. Quentin Tarantino - Kill Bill
8. David Fincher - Azyl
9. Luc Besson - Artur i Minimki
10. Ridley Scott - Robin Hood
11. Terry Gilliam - Parnassus
12. James Cameron - Titanic
13. Christopher Nolan - Mroczny rycerz
14. Frank Darabont - Zielona Mila
15. Brian De Palma - Femme Fatale
16. Alejandro Gonzalez Inarritu - Babel
17. Darren Aronofsky - Requiem dla snu
18. Michael Mann - Miami Vice
19. Ethan Coen - To nie jest kraj dla starych ludzi
20. Guy Ritchie - Sherlock Holmes
2010-02-27T14:57:27+01:00
1.Andrzej Wajda stworzył film pt."Zły chłopiec"
2.Gabriele Muccino stworzył film pt. "W pogoni za szczęście "
3.Gabrielle Union stworzył film pt."Biegając za nożyczkami "
4.Spike'e Lee stworzył film pt."Plan doskonały "
5.P.J. Hogan stworzył film pt."Mój chłopak się żeni"
Więcej nie przypominam sobie Sory :(