Odpowiedzi

2010-02-27T15:29:47+01:00
Dobrym przewodnikiem można nazwać księdza ,ponieważ to on prowadząc mszę wskazuje nam drogę do Boga. Dobrym przewodnikiem jest także człowiek pomagający innym ludziom, spełniający dobre uczynki. Mogą to być np. nasi rodzice którzy nas kochają i o nas dbają.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Efra
  • Rozwiązujący
2010-02-27T17:21:41+01:00
Dobrym przewodnikiem może być chyba każdy kto wierzy...
Ksiądz jest dobrym przewodnikiem gdyż pomaga nam odnaleźć drogę do boga poprzez mszę i spowiedź...
Dobrym przewodnikiem może być któryś rodzic lud przyjaciel bo gdy idziemy złą drogą mogą oni nam pomóc się nawrócić dzięki ich miłości...Dlatego więc nie złoszczmy się gdy dadzą nam kare bo oni nie chcą abyśmy szli złą drogą
5 3 5