Prosze o przetłumaczenie na język angielski za złe zgłaszam spam za dobre przetłumaczenie daje naj

Hi Kamil!

The best moth for you to come there is September, because you have Holiday.
You can visit Buenos Aires. This is Argentina's capital.
I recommend charming village : Purmamarca, Tilcara and Maimara. In Purmamarca one mountain has even seven colours!
Village is tourist and has a lot of souvenirs.
If you want to see whales, orcas, seals and sea elephants visit Peninsula Peninsula Valdez.
You can hire a car, because it's convenient.
I recommend Aconcagua Hotel. You buy only 77 $ for 24 hours.

I wish you nice vacation!
Best wishes
Monika

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:41:33+01:00
Cześć Kamil!

Najlepsze ćmy, aby przyjechać to jest wrzesień, bo mają wakacje.
Możesz odwiedzić Buenos Aires. To jest kapitał Argentyny.
Polecam urocze wioski: Purmamarca, Tilcara i Maimara. W Purmamarca jeden górskich nawet siedmiu kolorach!
Village to turystyczna oraz jest tam wiele pamiątek.
Jeśli chcesz zobaczyć wieloryby, orki, foki i słonie morskie odwiedzić Półwysep Półwysep Valdez.
Można wynająć samochód, bo jest to wygodne.
Polecam Aconcagua Hotel. Możesz kupić tylko 77 $ za 24 godziny.

Życzę udanych wakacji!
Najlepsze życzenia
Monika
1 5 1
2010-02-27T14:45:10+01:00
Mam nadzieje ze chodziło ci o tłumaczenie na j. polski bo jak moge z angielskiego na angielski taj jest napisane




Cześć Kamil! Najlepsze ćmy, aby przyjść jest wrzesień, bo mają wakacje. Możesz odwiedzić Buenos Aires. To jest kapitał Argentyny. Polecam urocze wioski: Purmamarca, Tilcara i Maimara. W Purmamarca jeden górskich nawet siedmiu kolorach! Village to turystyczna oraz wiele pamiątek. Jeśli chcesz zobaczyć wieloryby, orki, foki i słonie morskie odwiedzić Półwysep Półwysep Valdez. Możesz wynająć samochód, bo jest to wygodne. Polecam Aconcagua Hotel. Możesz kupić tylko 77 $ za
2010-02-27T14:47:25+01:00
Cześć Kamil!

Najlepszy miesiąc dla Ciebie by przyjechać jest wrzesień, bo mają wakacje.
Możesz odwiedzić Buenos Aires. To jest kapitał Argentyny.
Polecam urocze wioski: Purmamarca, Tilcara i Maimara. W Purmamarca jedena góra jest nawet w siedmiu kolorach!
Village to tam są turyści i możesz tam kupić pamiątki .
Jeśli chcesz zobaczyć wieloryby, orki, foki i słonie morskie odwiedzić Półwysep Valdez.
Można wynająć samochód, bo jest to wygodne.
Polecam Aconcagua Hotel. Możesz kupić tam pokój tylko za 77 $ na 24 godziny.

Życzę udanych wakacji!
Najlepsze życzenia
Monika