Odpowiedzi

2010-02-27T14:48:05+01:00
REKLAMA KSIĄŻKA KUCHARSKA:
Tylko u nas! Wyjątkowa i najlepsza książka kucharska "Wyborowy kuchcik". Tylko w niej znajdziesz 1000 przepisów na smakowite i łatwe w wykonaniu przepisy. Już nie musisz dmuchać na zimne, w książce znajdują się porady i ciekawostki. Aż włos się jeży! Setki gości tygodniowo - masz to jak w banku!
Mógłbyś założyć restaurację - czysty zysk. A kosztuje tylko co nic - zaledwie 15.00 zł. Polecamy :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T15:09:10+01:00
Siemanko:DDD, oto twoje zad:):):)
1.
Dziś przedstawimy dla państwa nowy gaz pieprzowy o nazwie "Pieprzyk". Już nikt nie dobierze się tobie do skóry!!!Dzięki "Pieprzykowi" możesz uniknąć wielu nieprzyjemnych zabiegów chirurgicznych takich jak np. Zszywanie łuku brwiowego czy założenia gipsu na nogę...
2.
Dziś wyprzedaż zamków do drzwi firmy-Zameczek.Już nie musisz dmuchać na zimne!!Zameczek zrobi to za cb!!!!

3.
Mamy dla Państwa nową bardzo korzystną ofertę!!! Specjalnie dla dzisiejszych potrzeb stworzyliśmy nowy proszek o nazwie "czyścioszek".Tylko teraz pięć kilo proszku można kupić za jedyne
15 zł.Pamiętaj! Używanie naszego produktu to czysty zysk!!!
4.
Już tylko 10 godzin pozostało do premiery naszego nowego pisma pt. "Życie jak w Madrycie"!! Jeśli Ci sie nie spodoba możesz oddać go do najbliższego kiosku!! Oddamy Ci pieniądze!!Masz to jak w banku
5.
Dzisiaj w naszym sklepie wielka promocja!! 2 horrory w cenie jednego!!! Gwarantujemy dobrą zabaweę!!Aż włos się jeży!!!!