Odpowiedzi

2010-02-27T14:43:32+01:00
Oficjalnie typu szanowni państwo itp
2010-02-27T14:47:22+01:00
1. Na środku piszesz Szanowna PANI (LUB COŚ W TYM STYLU do tego do kogo piszesz)
2.W lewym górnym rogi swoje dane(imie, nazwisko adres)
3. W prawym górnym rogu miejscowosc i dat
4. I od akapitu pod powitaniem piszesz co sie stało, jaki masz problem i czego oczekujesz.
5. Piszeasz zakonczenie np prosze o pomyslne rozpatrzenie prośby
5. w prawym dolnym rogi podpisujesz sie pelnym imieniem i nazwiskiem
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:13:41+01:00
Data i miejscowaść po prawej stronie nagłówek

Na wstępie jakos tam pozdrawiasz ,
w rozwinięciu piszesz o jaką sprawe chodzi dajesz same zalety na dole napisz po prawej stronie z poważaniem i twoje imie .

Mam nadzieje ze pomogłam