Odpowiedzi

2010-02-27T14:53:04+01:00
Głuptaki- rodzina dużych ptaków mor.; 9 gat.; dł. 66–103 cm; upierzenie białe, lotki czarne; skrzydła bardzo długie; świetnie latają; rybożerne; skaliste wybrzeża oceanów, gł. strefy tropik.; żyją w koloniach.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:53:31+01:00
Głuptak-Systematyka

Typ: strunowce
Podtyp: kręgowce
Gromada: ptaki
Podgromada: Neornithes
Nadrząd: neognatyczne
Rząd: pełnopłetwe
Rodzina: głuptakowate
Gatunek: głuptak
1 4 1