Odpowiedzi

2010-02-27T14:50:33+01:00
-ssaki wodne
delfin, wieloryb
-ssaki ladowe
antylopy
-"latajace" ssaki
nietoperze
pozdrawiam ;))
12 1 12
2010-02-27T14:50:56+01:00
Wieloryb,delfin-woda
niedźwiedź-ląd
nietoperz-powietrze

15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T17:43:26+01:00
- delfiny, kaszalot, fiszbinowiec, płetwal błękitny,foka i bóbr-ssaki wodne
-ryjówka, kret,
-Nietoperz,Lotopałanka karłowata- ssaki latające
-zając bielak, panda, wilk-ssaki lądowe
11 3 11