Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T14:54:15+01:00
Jeziorem odpływowym - nazywamy takie, które odprowadza część swojej wody pod postacią cieku powierzchniowego ( przykładowo rzeki, strumienia). Typowe jezioro odpływowe to Tana w Afryce, będące obszarem źródłowym Nilu Błękitnego
3 4 3
2010-02-27T14:54:35+01:00
Jezioro odplywowe to takie jezioro odprowadzajace czesc soich wod do rzeki lub morza.

pozdrawiam ;))
3 5 3
2010-02-27T14:55:21+01:00
Jezioro odpływowe jest to jezioro które odprowadza część swoich wód w postaci strumienia,rzeki.Jednym z takich jezior jest Tana znajdująca sie w Afryce.

Pozdrawiam

3 3 3