Odpowiedzi

2010-02-27T15:01:28+01:00
Ponieważ muszą mieć DNA dziecka , żeby wiedzieć jakie DNA powinni mieć jego rodzice. Bo przecież nie będą wiedzieli czy to ich dziecko , jak nie będą mieli jego DNA .
2010-02-27T15:02:13+01:00
Aby ustalić rodziców biologicznych dziecka oprócz badań DNA rodziców przeprowadza się badanie DNA dziecka, ponieważ potomstwo ma takie same DNA jak jego rodzice.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T15:02:42+01:00
Aby pozniej porownac DNA rodzicow z DNA dziecka.