Odpowiedzi

2009-10-18T17:25:18+02:00
4*140=560cm
2πr=180π≈565,2
nie dadza rady objac
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T17:29:05+02:00
Rozpiętość ramion 1 chłopca - 140cm
Rozpiętość ramion 4 chłopców- 140cm × 4
140×4=560cm
Średnica pnia- 180cm
Trzeba obliczyć obwód tego pnia.
Wzór na obwód koła -l=2πr
2r=180cm
r=90cm
l=2×3,14×90cm
l=6,28×90cm
l=565,2
Czyli obwód pnia wynosi 565,2 cm.
Odpowiedź
Chłopcy nie zdołają objąć pnia.
19 4 19
2009-10-18T17:40:44+02:00
Obwód drzewa=2 pi r
średnica 180:2=90 tyle wynosi promień koła(drzewa)
obwód drzewa=2xpix90=180x3,14=565,2 metrów
140mx4=560m rozpiętość ramion chłopców
Chłopcy nie zdołają objąć pnia.
7 4 7