Odpowiedzi

2010-02-27T15:07:10+01:00
Chlorek baru - jonowe (3,0-0,9=2,1)
cząsteczka wodoru - wiązanie kowalencyjne (2,1-2,1=0)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T19:56:19+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Chlorek baru (BaCl2) - wiązanie jonowe (3,0 - 0,9 = 2,1)
elektroujemność baru = 0,9
elektroujemność chloru = 3,0
różnica elektroujemności = 2,1

cząsteczka wodoru (H2) - wiązanie kowalencyjne (2,1 - 2,1 = 0)
elektroujemność jednego wodoru = 2,1
elektroujemność drugiego wodoru = 2,1
różnica elektroujemności = 0
3 3 3