A)
1Nazwa wulkanu : ETNA
2.Kraj,na którego obszarze znajduje się wulkan :...
3.Rok ostatniej erupcji :...

b)
1.Nazwa wulkanu : PINATUBO
2.Kraj,na którego obszarze znajduje się wulkan :...
3.Rok ostatniej erupcji :...
c)
1Nazwa wulkanu : KLUCZEWSKA SOPKA
2.Kraj,na którego obszarze znajduje się wulkan :...
3.Rok ostatniej erupcji :...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T15:10:29+01:00
A) 2. Włochy
3.2008 r

b) 2. Filipiny
3. 1991 r.

c) 2. Rosja
3. 2005 r.
12 4 12
2010-02-27T15:19:13+01:00
A)
1. ETNA
2. Znaduj się we Włoszech - (wschodnie wybżerze) sycyli
3.ostatnia erupcja nastąpiła w 2008 roku

b)
1.PINATUBO
2. Znajduje się na w Filipinach
3. ostatnia erupcja nastąpiła w 1991 roku

c)
1. KLUCZEWSKA SOPKA
2. Znajduje się w Rosji
3. ostatnia erupcja nastąpiła w 2005 roku
10 4 10