Węglowodory są głównymi składnikami:
a) wszystkich zwiazków organicznych
b)gazu ziemnego
c)ropy naftowej
d)odpowiedzi b i c sa poprawne

ktore z ponizszych zdan jest prawdziwe
a) metan jest aktywniejszy chemicznie niz acetylen
b)acetylen jest aktywniejszy chemicznie niz metan
c) metan i acetylen wykazuja taka samoa aktywnosc chemiczna
d)etan i acetylen wykazuja taka sama aktywnosc chemiczna

2

Odpowiedzi

2010-02-27T15:14:04+01:00
Węglowodory są głównymi składnikami:
d)odpowiedzi b i c sa poprawne


ktore z ponizszych zdan jest prawdziwe

b)acetylen jest aktywniejszy chemicznie niz metan
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T15:25:47+01:00
Zad 1
Odp. D
Zad 2
Odp. B jest prawdziwa
1 5 1