Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T15:16:44+01:00
- by mieć ambicję
- gonić za marzeniami
- nigdy się nie poddawać
- cieszyć się z tego co mamy
- by być dobrym człowiekiem
- nieść pomoc innym
- miłość i przyjaźń w życiu jest najważniejsza
- nie trzeba się bać tego co niesie nam los
-
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T15:17:35+01:00
Przekazuje :
1.Mądre cytaty
2.Cel miłości
3.Konsekwencje dokonywania wyborów
4.Cel przyjaźni
5.Spotkania z losami