Ilu z poniższych słów nie rozumiesz?Jaki to procent podanych słów?
laik,monstrualny,szczodry,biografia
sztalugi,synonim,karykatura,erudyta
imigrant,adwokat,akapit,ewakulacja
absolewent,durszlak,imadło,lakoniczny
strzemię,reflektor,blefować,sponsor

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T17:33:17+02:00
⁷/₂₀ = ³⁵/₁₀₀ = 35%



PS. mi się wydaje, że tak to będzie.
44 3 44
2009-10-18T18:02:35+02:00