Odpowiedzi

2010-02-27T15:13:13+01:00
A)
1,5+2=3,5m
b)
prace fizyczną
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T15:14:01+01:00
W=F*s
W=delta Ep
W=mgh2-mgh1
W=10kg*10m/s2*2m-10kg*10m/s2*1,5m'
W=50J
2 5 2
2010-02-27T15:20:58+01:00
Dane Szukane
m=10kg w=?
h1=1,5m W = F*s
h2=2m h=h2-h1 W=Ep
g=10N h=2m-1,5m
h=0,5m
Ep = mgh
W=mgh
W= 10*10*1,5 [kg*N/kg*m= N*m = J]
W=150J
Odp.: Chłopiec wykonał pracę równą 150J.
8 4 8