Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T15:38:32+01:00
Obwód oraz koła pole
trzeba wciąż obliczać w szkole.
potrzebujesz wtedy 'Pi'
liczba ta pomoże Ci.
Znak tej liczby wszyscy znacie
i już pole, obwód macie.
Jeszcze nam brakuje tylko
jej wartości, a więc szybko !
3,14, liczba prosta
naucz się, by piątkę dostać.


18 4 18
2010-02-27T15:40:20+01:00
Liczba Pi wszystkich zadowoli,
Ona niczego się nie boi!
Wygodnie jej przy polu koła,
Lubi zaokrąglanie i dłubanie w obwodach.
Ponad życie wielbi stożek! Walcem nigdy nie pogardzi!
A co kocha?
- Któż to pyta? Niech mi zaraz się zamyka!
Kocha śpiewać PI ER kwadrat,
Lubi tańczyć DWA PI ER,
Lecz do tańca trzeba dwojga, więc po trójkę skoczy się.

Wymyślałam to dwie minuty, więc nie jest jakiś wydziwiany, ale zawsze coś. ;)
9 2 9