Zakupiłeś produkt od firmy zagranicznej zajmującej się sprzedaża wysyłkowa.Produkt ten nie spełnił Twoich oczekiwań .Napisz reklamacje.

*poinformuj co i kiedy zamówiłeś,
*podaj 2 powody swojej reklamacji,
*wyjaśnij, co uczyniłeś w tej sprawie i jaka otrzymałaś odpowiedz,
*podaj dwie opcje rozwiązania,jakiego oczekujesz.
prosze najszybciej

2

Odpowiedzi

2010-02-27T15:56:21+01:00
Dear Sir or Madame,
Two weeks ago I ordered a hairdryer at you. Unfortunately this product isn't meeting my expectations. The drier is scratched and he isn't joining in. Very much I am disappointed. I wrote the e-mail to you but they wrote that you could not solve this problem. I ask for repair of the drier. If not it I am demanding the refund.

I look forward to hearing from you,
yours faithfully
XYZ

Dwa tygodnie temu zamówiłam u was suszarkę do włosów. Niestety produkt ten nie spełnia moich oczekiwań. Suszarka jest porysowana i nie włącza się. Jestem bardzo zawiedziona. Pisałam do Was e-mail ale napisano że nie możecie rozwiązać tego problemu.
Proszę o naprawę suszarki. Jeżeli nie to żądam zwrotu pieniędzy.
7 2 7
2010-02-27T16:21:17+01:00
Dnia 17.stycznia.2010 roku zamówiłem buty do koszykówki przez zagraniczną firmę zajmującą się sprzedażą wysyłkową. Niestety coś nie spełniło moich oczekiwań. Buty przyszły w złym rozmiarze pomimo tego że podkreślałem żeby wszystko dokładnie sprawdzono . Dodatkowo jeden z nich miał uszkodzoną podeszwę.
Zgłosiłem to. Jednak dostałem wiaodmośc, ze butów nie mozna zwrócić ani wymienic. Nie zostawię tej sprawy ponieważ buty kosztowały aż 350 zł . Oczekuję zwrotu pieniedzy lub wymiany.
2 1 2