Odpowiedzi

2010-02-27T15:30:01+01:00
1. wizyta u koleżanki
2. kino
3. łyżwy
4. basen
5.wizyta u babci
6.zakupy
7.sprzatanie
8.spotkanie z kolezanka
9. spotkanie ze znajomymi
10.dzien spedzony w domu
2010-02-27T15:33:05+01:00
1. Spacer z pieskiem
2. Serfowanie po internecie
3. Wizyta u dziadków
4. Odwiedziny cioci i wujka
5. Sprzątanie pokoju
6. Nauka jeżdzeniea na nartach, łyżwach ...
7. Uczenie się
8. Budowanie igloo ze śniegu
9. Rzucanie się śnieżkami
10.Spotkanie z przyjaciółmi przy pizzy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T15:33:44+01:00
1. Jazda na łyżwach na lodowisku.
2. Zakupy w centrum handlowym.
3. Pójście na sanki z młodszym rodzeństwem.
4. Czytanie świetnej książki.
5. Pójście do kina z przyjaciółmi.
6. Spędzenie wieczoru przy grach planszowych ze znajomymi.
7. Wizyta u babci.
8. Oglądanie filmu u koleżanki.
9. Nocowanie u koleżanki.
10. Gra na komputerze albo rozwiązywanie krzyżówek xD