Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Loni
  • Rozwiązujący
2010-02-27T15:37:13+01:00
Moim zdaniem jest to rachunek sumienia tej osoby, która uświadamia, przypomina sobie że zapomniała zrobić zadanie domowe, żeby podczas sakramentu pokuty wyspowiadać się z tego.
2010-02-27T15:38:04+01:00
Żebyśmy nie robili wszystkiego na ostatnią chwile !
2010-02-27T21:03:54+01:00
Ze przy spowiedzi nie możemy ukrywać swych grzechów.rachunek sumienia się przed spowiedzią czyta by przypomnieć swoje grzechy.