Odpowiedzi

2009-10-18T17:33:37+02:00
Przyczyny- wycinanie pod uprawę roślin,
skutki- wyginięcie rzadkich gatunków roślin i zwierząt, zmniejszanie dostaw tlenu
2009-10-18T17:36:38+02:00
Przyczyny:
1.Kwaśne deszcze
2.Wycinanie w celach rekreacyjnych, budowniczych.

Skutki:
1.Zanieczyszczenia powietrza powodowane zmniejszonym wchłanianiem dwutlenku węgla przez rośliny
2.Wyginanie różnych gatunków roślin i zwierząt.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T18:14:20+02:00
Skutki: zmniejszenie dostaw tlenu na Ziemi, wyginięcie rzadkich gatunków roślin i zwierząt. wycinanie niepotrzebnie drzew do produkcjii meblii
,Po wyciętych lasach pozostają nagie zbocza,gleba zostaje wypłukana,trafia do rzek,jezior. W zamulonej wodzie nie wszystkie organizmy mogą żyć
Przyczyny:szlachetne drzewo , wypalanie lasów pod uprawę -plany gosp polegające na budowie zapór dla elektrowni wodnych i wielkich dróg