Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T15:50:34+01:00
H2SO4
1*2+32+16*4=98

98 - 100%
2 - x%
x = 2*100/98 = 2,04%
odp. Kwas siarkowy zawiera 2,04% wodoru

98 - 100%
32 - x%
x= 32*100 / 98 =32,65 %

odp. Kwas siarkowy zawiera 32,65% siarki

100 % - (32,65% + 2,04%) = 100 % - 34,69% = 65,31%
odp. Kwas siarkowy zawiera 65,31 %
12 4 12
2010-02-27T15:55:28+01:00
H2SO4 = 2 * 1u + 32 u + 16u * 4 = 98 u

98 - 100 %
2 - x
x = 2,04 % ( wodór)

98 - 100 %
32 - x
x = 32,6 % siarka

65,36 - tlen
5 3 5