FRANCUSKI ! Prosze o przetłumaczenie tego ale nie na słowniku internetowym tylko kogoś kto sie na tym zna! Przetłumacznie nie dokładne i nie prawidłowe zgłaszam jako SPAM. Także prosze o dokładność !Daje tez NAJ.

J'aimerais tellement te dire ce que veut mon coeur mais je n'ai plus les mots

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T15:54:29+01:00
Pozwól mi powiedzieć, co moje serce chce, ale nie mam słów

licze na naj
2010-02-27T15:58:38+01:00
Bardzo chciałbym ci powiedzieć, co moje serce chce, ale nie mam słów
2010-02-27T16:48:24+01:00
Bardzo chciałbym ci powiedzieć, co moje serce chce, ale nie mam słów

Nie mam z słownika internetowego!