Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T15:55:15+01:00
P = a × b

a) P = 13 m × 19 m = 247 m²
b) P = 8,5 cm × 3 cm = 25,5 cm²
c) P = 4,5 dm × 6 dm = 27 dm²
8 5 8
2010-02-27T15:56:45+01:00
Witaj
a)
S = 13m x 19m = 247m2
b)
8,5cm x 3cm = 25,5cm2
c)
4,5dm x 6dm = 27dm2

...............pozdrawiam
3 5 3
2010-02-27T16:05:47+01:00
A) 13m*19m=247m2
b) 8,5cm*3cm=25,5cm2
c)4 1/2dm(w ułamku=4,5dm
4,5dm*6dm= 27dm2
3 3 3