Odpowiedzi

2010-02-27T15:56:58+01:00
Chrzest: dziecko (niemowlę) i wodę
Pokuta i pojednanie: konfesjonał, człowiek żałujący za grzechy
Eucharystia: kielich z winem i chleb, komunia święta
37 3 37
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T15:58:47+01:00
Chrzest-chrzcielnica(chrzci się w niej dzieci)
pokuty i pojednania-konfesjonał(to do czego podchodzi się przy spowiedzi)
Eucharystii-po porostu kółko z napisem IHS
46 4 46
2010-02-27T16:02:12+01:00
Niestety nie narysuję, bo nie mam takich zdolności ale podpowiem jak:
sakrament chrztu- niech narysuje chrzcielnicę w kościele i matkę , która trzyma dziecko do chrztu
sakrament pokuty- konfesjonał z klęczącym człowiekiem
eucharystii- kapłana podczas podniesienia, który trzyma w górze Hostię
34 3 34