Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T15:56:27+01:00
Jeżeli podwyższymy temperature gazu w balonie to cząsteczki bede sie poruszały szybciej i tym samym bede częściej uderzały w ściany balonu i balon się powiększy.
1 5 1
2010-02-27T15:58:21+01:00
Może być rozmagnesowywanie się magnesów (wysoka temp. tzw. temperatura Curie powoduje, że szybkie drgania rozbijają domeny, w których pole magnetyczne ma ten sam zwrot).
Albo lód, woda i gaz. Im cieplejsze, tym szybciej się poruszają cząsteczki i tym chaotyczniejszą mają strukturę (czyli zmieniają się stany skupienia).
1 1 1