Zad 7,1
Rozwiąż jedną z metod algebraicznych następujące układy równań. :(metodą podstawiania muszę:)
w dużym nawiasie 7x-3y=15
5x+6y=27
zad7,2
Rozwiąż algebraicznie i graficznie układ równań
(metodą przeciwnych wsółczynników muszę zrobić :)
w nawiasie 4x+2y=2
2x-3y=13

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T16:08:09+01:00
Zad 7.2
4x+2y=2
2x-3y=13 / *(-2)

4x+2y=2
-4x+6y=-26

8y=-24 /:8
y=-3

4x+2(-3)=2
4x-6=2
4x=8 /:4
x=2

y=-3
x=2
2010-02-27T16:12:02+01:00
1.7x-3y=15/*(-5)
5x+6y=27/*7

-35x+15y=-75
35x+42y=189

57y=114/:57
y=2


7x-3y=15/*2
5x+6y=27

14x-6y=30
5x+6y=27

19x=57/:19
x=3


2.4x+2y=2
2x-3y=13 /*(-2)

4x+2y=2
-4x+6y=-26

8y=-24 /:8
y=-3


4x+2y=2/*3
2x-3y=13/*2

12x+6y=6
4x-6y=26

16x=32/:16
x=2