Mam opisać ferie zimowe. Z góry dziękuje za pomoc.

Coś w stylu
,że w pierwszym tygodniu byłam w Lublinie u koleżanki , jeździłyśmy po lodowisku na łyżwach i dobrze się bawiłyśmy, wieczorami chodziłyśmy na pizzę itp. W drugim tygodniu byłam cały czas w domu, grałam na komputerze i spotykałam się z przyjaciółmi, obejrzałam kilka dobrych filmów na DVD coś takiego tylko bardziej rozbudować proszę o pomoc.

2

Odpowiedzi

2010-02-27T16:29:28+01:00
At first week of my winter holidays I was at my friend home. I like be there because I have a lot of friends there. The weather was cool,because it was snowy but it wasn't rainy. every afternoon my friends and I were skinning, playing snowballs or skating it was really fun. After seven days. I came back to my hometown. In the mornings me and my friend attended on swimming pool. In the afternoon we skated on ice. It was very funny. At free time I was going to the cinema, playing computer game and listening to the music. Time goes very fast.



Mam nadzieje,ze troszke pomogłam
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-27T21:46:45+01:00
Pierwszy tydzień ferii zimowych spędziłem w Puławach. Rano z kolegami chodziliśmy na basen i siłownie, a po południu jeździliśmy po lodowisku na łyżwach. Było dużo śmiechu ponieważ nie którzy z nas mieli pierwszy raz łyżwy na nogach. Największy ubaw miały dziewczyny które umiały już dobrze jeździć. Wieczorami organizowaliśmy wspólne wypady na pizze. Chodziliśmy do klubu, tam graliśmy w pingponga i w bilard.
Było wesoło i nikt się nie nudził. Wolnym czasem chodziłem z bratem do kina, słuchałem muzyki i grałem na komputerze. Drugi tydzień spędziłem u babci na wsi. Tam też mam dużo przyjaciół których w końcu mogłem odwiedzić.
Organizowałem z nimi kuligi na które zabieraliśmy wszystkich znajomych. Było dużo śmiechu i dużo upadków. Na szczęście nikomu nic się nie stało. Naszym ulubionym zajęciem była wojna na śnieżki.
Lubiliśmy także wchodzić na górki i zjeżdżać z nich na nartach. Ja uczyłem się jeździć na snowboardzie, lecz nie bardzo mi to wychodziło. Wieczorami bawiłem się z psem któremu było bardzo smutno kiedy musiałem wyjeżdżać.
Czas upłynął bardzo szybko. Ferie wspominam bardzo miło, szkoda że tak szybko się skończyły!



I spent the first week of winter holidays in Puławy. In the mornings, me and my friends/colleagues attended gym and pool, and in the afternoons, we skated on ice. We had a lot of fun as some of us skated for the first time ever. The girls, who already had skills in skating on ice, had the greatest fun. In the evenings we organized common outings to have a pizza. We also were going to club, playing ping-pong and snooker there. It was funny, and nobody was bored. During my spare time, I was going to the cinema with my brother, listening to the music and playing computer games.
The second week, I spent with my grandmother in the country. I've got many friends there who I could have finally got to see.
We organized sleigh rides, for which we invited all our acquaintances. There was a lot of fun and falls. Fortunately, nobody was hurt. Our favorite pursuit was snowballs war.
We also liked to climb the hills and then ski downhill. I learned how to ride a snowboard, but I hardly succeeded. In the evenings I was playing with my dog which was very upset when I had to leave. Time went by very fast.
I memorize those winter holidays very nicely, I regret they finished so fast.