1) Temperatura wrzenia wody:
A. jest wyzsza od 100 C, gdy wywierane na wode cisnienie jest wyzsze od atmosferycznego, a nizsza od 100 C, gdy jest nizsze
B. jest nizsza od 100 C, gdy wywierana na wode cisnienie jest wyzsza od atmosferycznego, a wyzsza od 100 C, gdy jest nizsze
C. jest rowna 100 C i nie zalezy od wywieranego na wode cisnienia
D. jest nizsza od 100 C i nie zalezy od wywieranego na wode cisnienia

2) Wzrost energi potencjalnej ciala uniesionego z podlogi na pewna wysokosc nad podloga mozna obliczyc znajac:
A. mase ciala i te wysokosc
B. mase ciala i przyspieszenie ziemskie
C. te wysokosc i przyspieszenie ziemskie
D. te wysokosc, przyspieszenie ziemskie i mase ciala

3) Na grzalce widnieje napis: 200V, 800W. Jakie jest natezenie pradu plynacego w grzalce, jezeli napiecie na niej wynosi 200V
A. 0,25A
B. 0,5A
C. 2A
D. 4A

3

Odpowiedzi

2010-02-27T16:15:05+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T16:15:34+01:00
Zad 1
odp A
Zad2
odp D
Zad3
odp D
I = P/u = 800 W/200 V = 4 A
2010-02-27T16:17:52+01:00
Witaj
1a)
2d) Ep=mgh
3d) I=P/U

.....................pozdrawiam