Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T16:19:44+01:00
UWAGA!!!!!!!!!!!
Dnia ......... bieżącego roku odbędzie się inscenizacja Pana Tadeusza w ............. o godz........ przez szkolny zespół teatralny
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!!!!
podpis
.....................
PS. prosimy przynieść niepotrzebne rzeczy z domu które mogły by się przydać ;)
1 1 1
2010-02-27T16:22:18+01:00
Ogłoszenie !
Szkoła podstawowa onosi się z prośbą o przynoszenie rzeczy potrzebnych do przedstawienia inscenizacji Pana Tadeusza ,która ma się odbyć dnia 12 stycznia 2009 roku o godzinie 15;15.
serdecznie zapraszamy i prosimy o pomoc