Odpowiedzi

2009-10-18T18:03:20+02:00
Tzn że nie można go przetrzymywać w pomieszczneiu
9 2 9
2009-10-18T18:05:01+02:00
Kwas siarkowy jest kwasem nietrałym tzn że po reacji powraca do swojej pierwotnej postaci (H₂O i SO₂).
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T18:15:51+02:00
Ja myślę że chodzi o kwas siarkowy (IV)
Jest kwasem nietrwałym bo barwa roztworu zmienia się z czerwonej na żółtą oraz rozkłada się z wydzieleniem tlenku siarki (IV)
25 4 25