Odpowiedzi

2010-02-27T16:25:53+01:00
Najszybciej w movie makerze ( aplikacja wgrywana razem z windows'em ) chyba że chcesz osiągnąć coś lepszego, wtedy polecam Sony Vegas Studio (najlepiej Pro 9). Przekładasz film na pasek czasu, wycinasz co ci nie potrzebne (dzielisz film na mniejsze fragmenty i wyrzucasz zbędne) wyciszasz film, a na drugim pasku wstawiasz muze ;]
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T16:36:47+01:00
1. Jeśli zadajesz tutaj takie pytanie, to nie będę pisać o Adobe After Effects ani Sony Vegas Movie Studio.... Zatem polecam Windows Movie Maker... który do windows'ów Vista włącznie był standardowo dodawany do systemu.... Jeśli chodzi o system Windows 7 - można go pobrać ze strony Microsoftu...

2. Otwieramy program o podanej wcześniej nazwie, importujemy nasze filmy, zaimportują się ona do kolekcji, zazwyczaj każdy film będzie tworzył nową kolekcję... Istnieje możliwość przeciągania i upuszczania filmów do programu (drag & drop). Na tej samej zasadzie importujemy zarówno wideo, audio i jak zdjęcia.

3. Najprościej rozpocząć tworzenie filmu wkładając w wybranej kolejności nasze filmiki na oś czasu... /istnieje możliwość ich przycinania/ Program jest bardzo intuicyjny... po kilkunastu minutach każdy wie o co chodzi...

4. Muzykę dodajemy w osi czasu na osobną ścieżkę..., możemy też nagrać narracje do dowolnego momenty naszego filmu. /potrzebny mikrofon/

5. Istnieje możliwość dodania napisów w różnych częściach filmu... tytuł, napisy końcowe etc.. jest to dość intuicyjne...

6. Przejścia i Efekty są przejrzyste do wybrania, najlepiej przeciągać dany efekt lub przejście pomiędzy wybrane fragmenty filmu.

7. Wszystko można obejrzeć na podglądzie w czasie rzeczywistym... a następnie zapisać do pliku filmowego... opcji jest wiele... standardowo program zapisuje Windows wideo.... ale można też avi zapisać i wiele innych.... lub odrazy wypalić film na płycie...

O SZCZEGÓŁACH MOŻNA BY PISAĆ NA WIELU STRONACH.... O SZCZEGÓŁACH MOŻNA PRZECZYTAĆ W GOOGLE... pozdrawiam.... nie wiem czy mój opis cokolwiek wnosi... i czy jest wystarczający ale pozdrawiam... :-)
3 5 3
2010-02-27T16:59:43+01:00
Proponuję Windows Movie Maker tu wszystko jest po polsku i łatwo się w nim połapać :)
1 5 1