Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T16:30:48+01:00
Haft- Dzisiaj rano, przypomnialam sobie ze musze wyszyc haft w krztalcie biedronki dla córki poniewaz idzie na bal szkolny.
Handel- Mój tata pracuje w sklepie interesuje sie handlem i sprzedawaniem towarów.
Hejnal- Kiedy bylem w Krakowie uslyszalem przepiekny hejnal którego odegrani na Wierzy Mariackiej.
Herb- Moja rodzina ma herb w ksztalcie wielkiej sowy z duzymi pazurami.
Historia- Lubie kiedy pani Ania opowiada nam swoje historie jakie przezyla w dziecinstwie.
Horyzont- Kiedy bylem na koloniach, znad morza rozciagal sie dlugi horyzont.
Hotel- Ciocia Irena w czasie pobytu w Górach zamieszkiwala w trój pietrowym hotelu.

Prosze :)
9 3 9
2010-02-27T16:31:03+01:00
1.Babcia uszyła serwetkę która bardzo mi się spodobała ponieważ był na niej zastosowany piękny haft.
2.Już w czasach p.n.e. ludziom na życie pomagał tylko handel
3.W Krakowie w południe zawsze słychać hejnał na cześć zmarłego
4.polska ma bardzo piękny herb wiele państw chciało by taki miec
5.Historia to przedmiot najgorszy ze wszystkich mam z niej słabe oceny
6.Gdy płynie się statkiem łatwo zauważyć horyzont
7.Hotel to jedne z miejsc które najbardziej lubię
4 3 4