Uczniowie należą do koła turystycznego zorganizowali wycieczkę autokarową.W ciągu 3 dni przejechali 400 km .Pierwszego dnia przejechali o 20 km więcej niż drugiego dnia,a trzeciego dnia o 10 km mniej niż drugiego.Oblicz ile kilometrów uczniowie przejechali.
zad.2 Ile gramow srebra proby 0,940 i ile gramow srebra proby 0,800 nalezy stopic aby otrzymac 100g srebra proby 0,870?prosze bardzo o pomoc dam naj

2

Odpowiedzi

2010-02-27T16:38:01+01:00
Zad.1
pierwszy dzień- x+20km
drugi dzień-x
trzeci dzień- x-10km
w ciągu trzech dni- 400km
x+x+20+x-10=400
3x+20-10=400
3x=400-20+10
3x=390 /:3
x=130

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T16:42:26+01:00
Zad. 1
x - drugi dzień
x+20km - pierwszy dzień
x-10km - trzeci dzień

x+x+20+x-10=400km
3x+10=400
3x=390 |:3
x=130km - pierwszego dnia
130+20=150km - drugiego dnia
130-10=120km - czwartego dnia


2 1 2