"BALLADYNA"
1. Na jakiej podstawie możemy określić czas zdarzeń rozgrywanych w dramacie?
2. Jak wyobrażasz sobie jedną z fantastycznych postaci występujących w "Balladynie". Opisz jej wygląd, sposób poruszania się i komunikowania w realnym świecie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T16:38:42+01:00
1. Czas rozgrywanych wydarzeń w dramacie "Balladyna" możemy określić na podstawie tego, kto panował w tamtym czasie(Lech), ludność nie byłą chrześcijanami, czyli działo się to na pewno przed chrztem i powstaniem Polski. Również legendarne postacie mówią nam o czasie akcji.

2. Goplana. - Złotowłosa piękność z oczami niczym głębia oceanu. Rysy twarzy delikatne, lecz uwydatnione kości policzkowe. Wysoka, ze zgrabnymi nogami i malutkimi stopami. Była drobnej postury. Poruszała się z gracją, płynnie niczym płynąc. Jej głos był miękki i przyjemny. Mówiła wolno i dokładnie z uwielbieniem wypowiadała każde słowo.
45 4 45
2010-02-27T16:46:12+01:00
1.czas zdarzeń możemy określić na podstawie tego że:
-ludzie nie są chrześcijanami czyli jest to przed chrztem Polski który miał miejsce w 966 roku.
-odwołuje się do mitu o Lechu.
27 3 27