Odpowiedzi

2010-02-27T16:34:26+01:00
Mv^2/2=mgh m skracamy energia kinetyczna = energia potencjalna
h=v^2/2g
h=1600/2*9,81=1600/19,62=81,55 m
3 3 3
2010-02-27T16:35:39+01:00
Dane:
V = 40 [m/s]
Rozw.:
h = V²/2g = (40 [m/s])² / 2 × 10 [m/s²] = 80 m
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T16:40:17+01:00
Witaj
dane v=40m/s, g=10m/s2=10N/kg,
szukane h
h = 0,5gt2........v = gt......t = v/g
h = 0,5g*v2/g2 = 0,5v2/g = 0,5*1600m2/s2 /10m/s2 = 80m

Ciało spadło z wysokości 80m.

....................pozdrawiam
3 3 3