Odpowiedzi

2010-02-27T16:57:34+01:00

Do tych łanów zbóż jak malowanie
Gdzie poczułem pierwsze kochanie
Tęskno mi Panie

Do tej lipy co miodem pachnie
Gdzie oświadczyłem się mojej Bachnie
Tęskno mi panie


8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T16:58:06+01:00
1.Za oknem jakiś smutek widuję
Drzewa są smutne a ptaki markotne
Pragnę Lata i ciepłoty a
tu widzę takie psoty!

Ref: Tęskno mi Panie do lata
do tej cudownej pogody
Czasem niech trochę popada
bo dobrze mieć czasem niewygody

2.Zima za oknem trzyma
i wcale się nie wypogadza
Smutno tak patrzeć na ludzi
kiedy mróz srogi "napada"

Ref: Tęskno mi Panie do lata
do tej cudownej pogody
Czasem niech trochę popada
bo dobrze mieć czasem niewygody

3.Nucę sobie piosenki
i myślę o mej zadumie
jednak dochodzę do wniosku
że chyba trochę marudzę

Ref: Tęskno mi Panie do lata
do tej cudownej pogody
Czasem niech trochę popada
bo dobrze mieć czasem niewygody

Ref:Ref: Tęskno mi Panie do lata
do tej cudownej pogody
Czasem niech trochę popada
bo dobrze mieć czasem niewygody





11 2 11
2010-02-27T17:42:19+01:00
Gdzie grudy ziemi sczerniałe od serca,
Dłońmi spalone nieczyste wezwanie,
Tam cicha historia niczym morderca
I tylko sacrum: tęskno mi Panie.

Gdzie ślady bagnety pozostawiły,
Krew ciosająca jak myśli cykanie,
Tam zniknął w głębinie uśmiech mój miły
I tylko sacrum: tęskno mi Panie.

Gdzie martwe gruzy zostały grobowcem,
Nad skrycie chowane żalu doznanie,
Tam chore gwałty przysypane żywcem
I tylko sacrum: tęskno mi Panie.

Gdzie cnota zhańbiona Kraju ostała,
Wstęgą honoru roztropne kochanie,
Tam autobiografia dusz wzlatywała
I tylko sacrum: tęskno mi panie.

Gdzie mężne ciała nazwałam rodziną,
Rozpaczą pragnień tych marzeń oddanie,
Tam dom mój zabity prze ludzką winą
I tylko sacrum: tęskno mi Panie.
9 3 9