Odpowiedzi

  • appa
  • Początkujący
2010-02-27T16:40:05+01:00
Moja rodzina jest dla mnie ważna ,bo....
wiem że to na niej mogę zawsze polegać i ona nigdy mnie nie zawiedzie .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T16:42:59+01:00
Czy umiesz okazywac miłośc swoim najbliższym ?Jak to robisz?
1. POMAGAM RODZICOM
2. SPRZĄTAM SWÓJ POKÓJ
3. DOBRZE SIĘ UCZĘ
4.NIE SPRAWIAM IM KŁOPOTU


Moja rodzina jest dla mnie ważna ,bo bardzo ją kocham . Jeśli mam jakiś problem mogę się do nich z nim zwrócić.
1 5 1