Ej mam dyktoando znajccie wszystkie blendy :) tam gdzie kropki nic nie wstawiajcie:) PROSZE O POMOC NAPISZ TEKST JESZCZE RAZ NAPISZ PORAWNIE

pierwsza d boi sie sniegu

chociaz wiekszosc ma trzynascie lat chyba nigdy niewidziala niegu .CHalny wiatr .. zlamanych galenzi niewzbudza tekigo chalasu jak bes szelestny opad sniegu gdyby zapowiedziec kartkuwe klasa zaeragowala by niemniej emocjonalnie co co kolwiek by powiedziec terzeba stwierdzic z rzywotnosc mlodych ludzi jest ...... i ..... sie na zetelnosci ... ....

3

Odpowiedzi

2009-10-18T17:53:38+02:00
Pierwsza d boi się śniegu

chociaż większość ma trzynaście lat chyba nigdy nie widziała śniegu .Halny wiatr .. złamanych gałęzi nie wzbudza takiego hałasu jak bez szelest ny opad śniegu gdyby zapowiedzieć kartkówkę klasa zareagowała by niemniej emocjonalnie co co kol wiek by powiedzieć trzeba stwierdzić z żywotność młodych ludzi jest ...... i ..... się na rzetelności ... ....
2009-10-18T18:25:22+02:00
Pierwsza D boi się śniegu

Chociaż większość ma trzynaście lat, chyba nigdy nie widziała śniegu. Halny wiatr .... złamanych gałęzi nie wzbudza takiego hałasu jak bezszelestny opad śniegu. Gdyby zapowiedzieć kartkówkę klasa zareagowałaby nie mniej emocjonalnie co cokolwiek by powiedzieć trzeba stwierdzić, że żywotność młodych ludzi jest..... i .......się na rzetelności....... ........
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T18:37:35+02:00
Pierwsza d boi się śniegu


Chociaż większość ma trzynaście lat chyba nigdy nie widziała śniegu. Halny wiatr.. złamanych gałęzi nie wzbudza takiego hałasu jak bez szelestny opad śniegu gdyby zapowiedzieć kartkówkie klasa zrezygnowała by niemniej emocjonialnie co cokolwiek by powiedzieć trzeba stwierdzić żywotności młodych ludzi jest ... i się na rzetelności .... ...