Odpowiedzi

  • Loni
  • Rozwiązujący
2010-02-27T16:43:34+01:00
Oczywiście zakładając że B1 = -2 tak?
w takim razie w B2 wpisane powinno być

=2B1-1

nie zapomnij o znaku równości!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T16:45:05+01:00
Jest to uznane jako text, bo jeśli to ma oznaczać formułę, to trzeba nacisnąć przycisk formuły (takie "f"), a potem "=" i owe 2B1-1.
2010-02-27T16:48:16+01:00
Ponieważ przed formułą powinien być jeszcze znak "="