Odpowiedzi

2009-10-18T18:06:07+02:00
papuga - dżungla
renifer - północ
wiewioórka - las
koliber - łaka
puszczyk - nie wiem
goryl - dżungla
kameleona - dżungla
2009-10-18T18:21:54+02:00
Papuga - lasy równikowe ( Australia )
Renifer - strefa okołobiegunowa
Wiewiórka - strefa umiarkowana ( cała Polska )
Koliber - strefa równikowa
Puszczyk - strefy górskie
Goryl - lasy równikowe
Gronostaj - strefy leśne
Kameleon - strefa równikowa
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T18:57:56+02:00
CZEŚC miałam to samo zadanie to napewno dobrze

Papuga - lasy równikowe
Renifer - strefa okołobiegunowa
Wiewiórka - strefa umiarkowana
Koliber - strefa równikowa
Puszczyk - strefy górskie
Goryl - lasy równikowe
Gronostaj - strefy leśne
Kameleon - strefa równikowa

:)