Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T16:48:12+01:00
Nie wiem czy o to chodziło ,ale można np.tak :

Uwaga !

Drodzy mieszkańcy Soplicowa! Dnia 26 kwietnia 1916 roku,odbędzie się ślub Tadeusza i Zosi.Chętnych zapraszamy do Kościoła przy ul.Czerwonej 16.
2010-02-27T16:50:37+01:00
OGŁOSZENIE!!

27 marca 2010 roku o godzinie 14:00 w naszej szkole odbędzie się spektakl pt.: "Pan Tadeusz". Jeśli nie chcesz się nudzić przyjdź. Na pewno nie po żałujesz!!