Odpowiedzi

2010-02-27T17:05:01+01:00

Piotr
Jan
Paweł
Mateusz
Filip
Tomasz
Jakub
Judasz Izkariota
Andrzej
Szymon Kananejczyk

wszyscy byli świętymi ;)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T18:04:23+01:00
Święta Agata
Święta Agnieszka
Święta Barbara
Święty Wojciech
Święty Stanisław
Święty Andrzej Bobola męczennik
Święta Edyta Stein
Święty Maksymilian Maria Kolbe
Błogosławiona Karolina Kózkówna
Błogosławiony ks. Stefan Wincenty Frelichowski
Cassie Bernall
5 4 5