Rozwiazcie te zadania prosze was bardzo ;]
a) 3 (x-4) = 3x - ....
b) 5(2+4x) = ..... +20x
c) 2 (5a + 7b - 3) =10.... +14.... - ...
d) -( 3r - 5t) =-3r ... 5t
e)- 3_ (8x +12y ) = -6 ...- ....
4
f) - (-7a + 9b) = ....a - ...b
g) 2,5 (-4p - 10q) = -10.... - 25 ...
h) -1_ (6a +8 ) = .... -4
2
pliska rozwiazcie to tam gdzie sa te kropki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T17:04:06+01:00
A) 3 (x-4) = 3x - 12

b) 5(2+4x) = 10 + 20x

c) 2 (5a + 7b - 3) =10a + 14b - 6

d) -( 3r - 5t) =-3r + 5t

e)- 3 (8x +12y ) = -24x -36y

f) - (-7a + 9b) = 7a - 9b

g) 2,5 (-4p - 10q) = -10p -20q

2010-02-27T17:04:26+01:00
A)12
b)10
c)2 (5a + 7b - 3) =10a +14b -6
d)...+5t
e)
f) - (-7a + 9b) =7a - 9b
g)2,5 (-4p - 10q) = -10p - 25q