Odpowiedzi

2010-02-27T17:12:09+01:00
Gleba jest cienką warstwą skorupy ziemi. Powstaje wskutek procesów glebotwórczych ze zwietrzałych skał, które w wyniku szeregu procesów przekształcane są stopniowo w różne poziomy glebowe. Poszczególne poziomy różnią się od siebie zawartością próchnicy, rodzajem składników mineralnych oraz strukturą.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T20:31:14+01:00
Rozwiązanie w załączniku. Teraz powinno być.
4 2 4