Zadanie z kl. 5 s.podstawowej. Prosze o wszystkie obliczenia do zadan. To dla siostry;) Szybko plis;p Z gory thx;*


zad.1 . Pewna liczbe zmniejszono o 38,7 a nastepnie otrzymany wynik zwiekszono o 14,2 i otrzymano 71. Co to za liczba?
zad.2. Kinga jechała pociagiem. Przez 2,2 h, pociag jechal po rowninie, potem przez 3,25 h wjezdzal pod gore, nastepnie w ciagu 1,7 h zjezdzal z gory. I jeszcze przez 0,45 h jechal po rowninie. Jak dlugo Kinga podrozowala pociagiem?

3

Odpowiedzi

2010-02-27T17:09:11+01:00
1. Od tyłu: 71-14,2+38,7=95,5
Ta liczba to 95,5
2. 2,2+3,25+1,7+0,45=8,40
Odp. 8 h 40 min.
1 5 1
2010-02-27T17:09:32+01:00
Zad 1.
38,7+14,2=52,9
71-52,9=18,1
18,1+38,7=56,8
Ta liczba to 56 ,8.

Zad 2.
2,2h+3,25h+1,7h+0,45h=8,40 h
Odp.Kinga podróżowała pociągiem 8,40h.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-27T17:09:44+01:00
Zad.1 71-14.2+38.7=95.5
zad.2 2.2h+3.25h+1.7h+0.45h=7.6h